Olbaltumvielu kokteilis vai parastas vakariņas?

Ar ko izdevīgi atšķiras proteīna kokteilis no parastam brokastīm vai vakariņam ?

Proteīnu koteilis sastāvā ietilpst dabīgas pienu sūkalu un olu olbaltumvielas, visas neaizstājamās aminoskābes, dabīgie prebiotiķi, svarīgie vitamīni un minerālvielas, kā arī L-karnitīns un Holīns.
 
Kvalitatīvs proteīnu kokteilis satur:

  • 4 reizes mazāk kaloriju nekā parastas brokastīs!
  • 4 reizes vairāk vērtīgu olbaltumvielu nekā parastās brokastīs!
  • 10 reizes mazāk tauku un 4 reizes mazāk ogļhidrātu ! kas ir ļoti svarīgi tiem kas kontrolē svaru !
  • 5 reizes zemāks nātrija (sāls) daudzums nekā parastās brokastis, kas samazina hipertensijas risku!
  • 4 reizes vairāk magnija un kālija sirds veselībai un asinsvadiem!
  • 5 reizes vairāk kalcija (58% no dienas normas)  kaulu veselībai un osteoporozes profilaksei !
  • 28%  B vitamīnu  (no dienas normas), kas vajadzīgs jūsu asinscirkulācijas un nervu sistēmai,  dzīvotspējai un redzes asumam!
  • 25% Vitamīna C (ikdienas vajadzībām) efektīvai  imunitātes darbībai!
  • L-karnitīns, lai pazeminātu holesterīna līmeni, un Holīns aknu veselībai, kuras nav pavisam parastās brokastis!

 

Proteīu kokteilis - ir ideāls risinājums katrai sievietei!

  • Ikvienam, kurš nevēlas pieņemties svarā un kontrole kaloriju uzņemšanu,
  • Sievietēm, kas izmanto olbaltumvielu diētu notievēšanai  (uzturs Duke),
  • Sievietēm ar aptaukošanos, paaugstinātu holesterīna līmeni un cukura līmeni asinīs
  • Sievietēm menopauzes periodā lai līdzsvarot tauku un muskuļu masu un stiprinātu kaulus un locītavas,
  • Sievietēm, pēc kaulu un locītavu traumām un operācijām lai patrinat izveseļošanos (īpaši ja jums nepieciešama atvieglota diēta)
  • Jaunajām māmiņām, kas vēlas ātri atgūt figūru pēc dzemdībām
  • Sievietem, kuras vēlas zaudēt dažus kilogramus  pirms svētkiem.
  • Sievietēm kas nodarbojas ar fitnesu  lai stiprināt muskuļus un ātri atjaunot enerģiju,
  •  Biznesa lēdijām , kas vēlas ēst veselīgu pārtiku , bet bieži vien nav ne laika, ne gribēšanas  gatavot.
  • Meitenēm - pusaudžiem, ar palielinātu ķermeņa tauku masu, ar vājiem muskuļiem (no 12 gadu vecuma)

Raksti